Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z obsługą naszego sklepu. Jeśli produkt okazał się wadliwy pokryjemy koszty przesyłki - kurier odbierze przesyłkę z Twojego domu.

2. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, numer zamówienia, numer telefonu kontaktowego, adres do korespondencji, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

CudaiKule

Adam Baranowski

ul. Kazubów 2/45

01-466 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz dokument zakupu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl